Ik ben woolrich outlet nederland thuis
نوشته شده توسط : customize beats by dre, beats by dre stu

Je voorSchrijf een blogStel een vraagStart een discussieWord lid van een groepVoeg een foto toeVoeg een video toeVoeg een evenement toeNodig collega uitIn de politiepraktijk zie ik een toename in huis en bedrijfsinbraken. Ook werd ik benaderd doorway ondernemers die het zat waren om steeds weer te constateren dat 's avonds of 's nachts hun spullen werden vernield en gestolen. Als diender ga je dan brainstormen over een simpele en goedkope bijdrage om dit te verminderen. Bij de bron. Ik ben woolrich outlet nederland thuis gaan experimenteren op mijn Mac om een oplossing te zoeken met freeware. In tijden van economische recessie moet je iets aanbieden wat lowbudget woolrich jassen outlet en voor iedereen te begrijpen is. Ieder huishouden/bedrijf heeft een Pc, WEBCAM en UITZICHT op INBRAAK GEVOELIGE zijden van een pand. Dus ik kwam na het testen uit bij een free of charge programma:web site Dit programma detecteert mensen of onbekend bewegende voorwerpen doorway twee mogelijkheden: Het programma neemt in te canada goose jassen goedkoop stellen (per seconde) fragmenten op en schrijft deze in een normale extensie weg naar een subdirectory op de harddisk. Ook is eenvoudige de "variety" van opname in te stellen. Het bewaren van de opnames kan worden ingesteld. Bij alarmering kan een email worden gezonden of de beelden worden geupload naar een FTP site. Deze beelden kunnen dienen voor herkenning en ondersteuning van de aangifte. Als punt van overweging zit ik alleen nog te twijfelen more than de dag en nacht kwalificaties van een webcam. Hiermee ben ik nog aan het expirimenteren. Hierdoor wordt enerzijds de burger actiever more than het voorkomen van inbraken/vernielingen en anderzijds de opsporing verbeterd doorway camerabeelden van het voorval. Door mij is het idee voorgelegd aan de OVJ met betrekking tot de privacywetgeving en de te plegen opnames (stand en zicht van de webcam). Vooralsnog is het opnemen van beelden van het eigen terrein/goederen toegestaan. Ook hier is een schone taak weggelegd voor de IVK collegae van ons korps. Als toekomstidee kunnen dergelijke voorvallen misschien doorgemeld worden aan een meldkamer of lokale politiebureau's die dan kunnen "meekijken". Graag zou ik jullie ideen, opmerkingen en suggesties horen more than deze goedkope en voor een ieder te plaatsen oplossing. Reactie van Joost Geraets op 21 December 2010 op 21.31 Ik heb lang geleden moncler jassen outlet al eens dergelijke software getest. Als ik het me goed herinner ook freeware. Het idee was toen om zicht te houden op een slagboom, of er een auto voor zou staan of niet. Eventueel in te zetten voor de receptie van de organisatie waar ik toen werkte. Deze experienced namelijk geen direct zicht op de slagboom. Het idee is destijds niet opgepakt. In mijn herinnering werkte 't prima, getest satisfied een consumenten webcam van Philips. Eens kijken of ik snel alternatieven kan vinden voor de gelinkte software program. Ik ben er namelijk voorstander van om vanuit de politie het principe 'beveiliging middels een ip /webcam' te documenteren en aan het publiek te presenteren. Met suggesties voor te kiezen hard





:: برچسب‌ها: moncler outlet nederland,moncler outlet,goedkope moncler outlet ,
:: بازدید از این مطلب : 784
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: